NovaKola.bg с нов клиентски портал за дигитална продажба на лизингови автомобили
Сайтът променя автомобилния пазар в страната, предлагайки на потребителите цялостно дигитално изживяване
Делът на инвестициите в пътувания и посещенията на ресторанти и барове през 2023 г. се е увеличил с 22% в Европа
Българските потребители харчат с приоритет за моментите, които оставят спомени за цял живот.
Делът на инвестициите на потребителите в пътувания и посещенията на ресторанти и барове през 2023 г. се е увеличил с 22% в Европа, в сравнение с 2019 г. Това показват данни от проучване на Mastercard.
Според проучването в Европа все повече потребители предпочитат да инвестират средствата си в изживявания, вместо във вещи. 9 от 10 (или 88%) от запитаните са заделили средства, колкото през 2023 г. или дори повече, за да посетят специални събития в сферата на кулинарията, спорта, музиката или киното.
Над половината – 55% - планират да похарчат повече за изживявания, в сравнение с преди, а 78% споделят, че правят това с убеденост, че си заслужава. Средно 35% от запитаните българи намират, че концерт на любимата им банда или посещение в световен ресторант има огромен ефект върху целия им живот.
Проучването се потвърждава и от данните на Mastercard Economic Institute (MEI), според които делът на инвестициите на потребителите в пътувания и посещенията на ресторанти и барове през 2023 г. се е увеличил с 22% в Европа, в сравнение с 2019 г.
За какво харчат българите?
В проучването на нагласите на потребителите за покупка на изживяване в различна сфера на интерес от 2024 са включени 16 141 потребители от 20 държави.
Сайтът променя автомобилния пазар в страната, предлагайки на потребителите цялостно дигитално изживяване
Това стана ясно на днешното заседание на КЕВР
Дългът на сектор "Държавно управление" е почти 10,8 млрд. евро