Потърпевши от вчерашната авария в София искат от ЧЕЗ да ги овъзмезди за претърпените загуби от липсата на ток.
От компанията заявиха, че всеки недоволен клиент може да подаде жалба, за да си търси правата, но уточниха, че вчерашната авария е станала при форсмажорни обстоятелства и затова не дължат обезщетение.
В 11 ч. на обяд вчера туристическата агенция на Румяна Балтова остава без ток.
„Нямаме интернет, нямаме достъп до никаква резервационна система, нямаме телефони, оказа се, че и те работят само с ток, нямаме нищо, телефоните, които слава богу не бяха им паднали батериите”, обясни Балтова.
От неколкократното спиране и пускане на тока по време на аварията изгаря дънната платка на един от компютрите в офиса. „Когато ние сбъркаме нещо в един наш пакет ние поемаме нашата финансова отговорност пред клиента, как е възможно толкова голямо предприятие, на което е дадено цялото електроснабдяване на цяла една, не само на София, на цяла една голяма област от България да няма някакъв закон, уредба, която да го задължи, когато направи такъв голям гаф, в крайна сметка да си го поеме, а не просто да се каже, случва се”, заяви още Балтова.
От ЧЕЗ заявиха за bTV, че Румяна Балтова може да подаде жалба в компанията и да си търси правата като клиент.
„Вместо да ме карат мен аз да подавам жалби до ЧЕЗ, защо няма задължението ЧЕЗ, когато не си изпълнил, да речем да има някакво задължение, когато нямат хората повече от половин час ток, да има възмездие”, категорична беше тя.
Вчерашната авария стана при планов ремонт на високоволтов кабел. От ЧЕЗ обясняват, че спирането на тока е в резултат на непредвидени обстоятелства или форсмажор и при това положение не дължат обезщетение.