Има ли кодирано послание в смелия избор на цветове, или просто и министрите лесно стават жертва на модните тенденции - разказва Антон Хекимян:
Във времена на криза – розово-зелената вратовръзка на министър Дянков едва ли може да се тълкува като послание „да се разхлабят затегнатите колани". Бонбонените тонове обаче определено носят свеж полъх - според проф. Людмил Стойков.
"Когато говорим за бонбонени тонове – оптимизъм, стремеж да се погледне като през розови очила, а и той е добре информиран - розовото доминира в мъжката мода”, информира проф. Любомир Стойков.
В мъжкото облекло има две аксиоми - човек се облича в хармония с това, което мисли или в контраст с нагласите си. Все пак - финансовият ни министър винаги е показвал по-разчупено мислене - още с примерите си за постната пица и самосравненията с Брат Пит. Дори и да е искал да изпрати невербално съобщение до зрителите - стилистите са категорични - направил го е в тон с модата.
"Това са актуалните цветове", каза продавач-консултантът Мариана Тонева.
"Този му стил показва желание за по-голямо въображение, да излезе от канона и затова очаквам нещо хубаво да се случи. Той може да ни изненада с мъдър ход, да изненада хората. Те го чумосват, очакват повече от финансовия министър - да направи нещо за народа преди коледа”, допълни проф. Людмил Стойков.
Единственият съвет на стилистите към министъра е, ако е решил да направи изненада на народа по празниците - тя да не се изразява във вратовръзка на коледни мотиви с Добрия старец и еленчета.