Нощта на рекламоядите е кино и разбира се шоу, но също "дегустация" на нашата ера на общодостъпен и разбираем за всички език. Повече от пет часа рекламни филми, 324 реклами от 50 държави – това е накратко знаменито шоу, което "пуска котва" в Созопол на 20 август.

Създадена и продуцирана през 1981 г. от Жар Мари Бурсико – Нощта на Рекламоядите е шоу, което се излъчва в повече от 40 държави и е измислено да показва продукциите на телевизионната рекламата създанена в цял свят – на голям екран, в луда атмосфера. Забавлението продължава повече от 6 часа.

Всяка година през април е премиерата на новата Селекция от клипове. Над 100 са градове на света, които участват в годишния тур за 2011 – от Токио до Париж, преминавайки през Сантяго де Чили, Мексико, Хонг Конг, Лондон, Ню Уорк през цялото земно кълбо... а на 20 август е и в Созопол.

Нощта на рекламоядите е включена в традициония вече Рекламен уикенд с много допълнителни забавления, презентации на телевизиони канали и фирми, DJ-и, дегустации, които продължават на 19 и 20 август.

Ще бъде разделена на четири секции. В първата част публиката ще може да види последните реклами на френския новинарски канал France 24, най-доброто от Британската асоциация на рекламните продуценти, както и туристическата кампания на офиса по туризъм в Лас Вегас. Сред интересните неща във втора част ще бъдат най-добрите социални и благотворителни кампании, а още и най-късите реклами на всички времена. "Гвоздеите" на третата и четвърта част ще бъдат най-добрите реклами на Аржентина, рекламни филми от  СССР и нова Русия, а също и най-редките и необичайни реклами от библиотеката на Жан Мари Бурсико.