Превоз на пътници над обявените места, неспазване на разписанията и технически нередности - това са най-честите оплаквания, които са подадени само за месец на "горещия телефон" към Министерството на транспорта. Постъпилите сигнали са 166.

Пътниците се жалват и за това, че шофьорите на автобуси не спазват времето за управление и почивки, както и че не издават  карти при извършването на специализиран превоз.

Технически неизправности, недобре укрепени товари, липса на лиценз за превоз на пътници са другите сигнали, получени на горещата линия. До момента проверките по половината от тях са приключени. Съставени са 21 акта.

Оплакванията към железниците са по-малко. Най-често са заради повредена електрическа и климатична инсталация в купетата, непочистени пътнически вагони, нередности около издаването на билети на пътниците от кондукторите, липса на места за спални вагони, както и закъснения на влакове.

Засега сигнали за нередности във водния транспорт не са подавани.