Новата колекция на Евгения Живкова за "Jeni Style", която се нарича "Еуфория”, вече е факт и бе представена преди няколко дни.

Името е вдъхновено от предстоящата пролет и новите емоции, които ни завладяват с отминаването на зимата. Лице на колекцията е 16-годишната дъщеря на дизайнерката.

Жени Живкова ще предизвиква еуфория в дамите, които ще носят моделите й, с ярките цветове, които използва в колекцията си. "Много наситени цветове на тюркоазеното синьо, на цикламеното. Това е новото в тази колекция – че използвам тези силни цветове. Разбира се, присъстват и земните тонове – бежово, кафяво и графичното черно”, каза дизайнерката.

Освен вече споменатите тюркоазени и цикламени цветове, модерно това лято е бялото.

Тенденциите в дължините, най-общо казано, е... "късо”. "Има и дълги рокли, които не са чак толкова официални, а при официалните облекла има дълго и много късо”, обясни Живкова.

"Като цяло аз сама създавам цялостния вид на колекцията, но най-вече с моделиерките, имам три моделиерки, взимаме окончателните решение дали ще има някакви промени по самите облекла по детайлите.”

При създаването на моделите Жени Живкова си представя какво самата тя би облекла или какво би било подходящо и красиво, носено от дъщеря й. 16-годишната наследница на дизайнерката също е помогнала за някои от решенията за нейните тоалети.

"Отърсих се от ангажиментите си в политиката, защото през последните две години от мандата бях изключително натоварена с работа покрай Парламентарната асамблея на Съвета на Европа. Отдавна обмислях дали да не се оттегля от политиката, защото искат да се занимавам по-активно с бизнес. В един момент прецених, че моментът в България за бизнес не е лек, не е лесно човек да съчетава политиката с бизнеса и може би надделя желанието ми да се занимавам повече с моите лични неща”, обясни оттеглянето си от активната политика Жени Живкова.

Според наблюденията на дизайнерката, кризата в модата започва да отминава. "Модният бизнес започва да се съвзема, според мен. Това чувам и от колеги. Специално в сферата на производство на ишлеме, тези фирми, които работят у нас по поръчка на чужди фирми, има едно завръщане и това е отскоро. По трудно е за хората, които раждат идеи и ги продават, защото пазарът все пак в България е сравнително ограничен. Трудно е, но наложилите се фирми и дизайнери смятам, че са се задържали през всичките тези 20 години, защото не само сега е криза, имало е и други тежки моменти”, каза Живкова.