По данни на синдикатите във фирмата, общата й задлъжнялост към работниците е около 600 000 лева. Шофьори отказват да излязат на работа, докато не си получат парите.

Днес по линиите, които обслужва общинският превозвач, с колите си се движат само трима шофьори, които са пред пенсия. Останалите очакват отговор от общината дали ще им отпусне средства за компенсации поне за последните 2-3 месеца.

От общината заявиха за Би Ти Ви, че това е трудно да стане, тъй като до месец фирмата за превоз трябва да подпише договор за приватизация на 67% от акциите й и плащането на един евентуален аванс може да се изтълкува като нарушение на приватизационните договорености. Според тях, новият собственик трябва да плати задълженията на фирмата към работниците.

В Пловдив липсата на коли на градския транспорт все още не е изнервила хората, тъй като по много от линиите вървят и частни маршрутки.