"Колата стъпва реално върху четири пощенски картички... Ние реално разчитаме на четири пощенски картички. И ако гумата не е добра - до там”, казва той.
Зимата наближава, но както винаги българските шофьори не бързат да сменят гумите със зимни. Опашките пред пункта на Владимир ще се извият както всяка година в деня на първия сняг.
"Има такива, които смятат, че е рано. Не е рано. Температурите вече падат под 7 градуса. Редно е вече да почнат да ги слагат”, обяснява Владимир.
Въпреки, че у нас масово се кара със стари и изтрити гуми, сервизите не стоят без клиенти заради дупките по пътищата.
"На първо място криви джанти, знаем какво е състоянието на пътищата. Спукани гуми, пирони и разни други такива работи, които не трябва да са на пътя. Това време повече, защото има вода и дупките не се виждат. Сега е по-често. Нашето желание е да продаваме на хората нови гуми, а не да ремонтираме”, признава майсторът.
В София има около 200 пункта за смяна на гуми, като по-малко от половината са част от по-голям сервиз. Лошите пътища в страната отварят сериозна ниша за такъв бизнес и така наречените гумаджийници вече са част от пътния пейзаж у нас. Пункт за ремонт на джанти и смяна на гуми вече има на почти всеки по-натоварен път. Това са вероятно единствените хора, които печелят честно пари от дупките по пътищата.