
Идеята хрумва на управителя Игал Армони. Тя е проста - на всички клиенти на агенцията да бъде подарен по един календар за 2004-та година. Вместо модели за голите снимки, Армони решава да снима себе си и своите подопечни. Идеята се харесва на работещите в агенцията и се налага сред тях да се проведе кастинг, за да се изберат 12-те лица и тела, които да станат символ на месеците. За закриване на интимните части на управителя отново му хрумва нестандартна идея - да се използват компютри, клавиатури, мишки, куфарчета и вратовръзки.
"Жена ми го хареса, децата ми го харесаха, всички го харесаха. Е, това съм аз, това е агенцията", коментира Игал Армони.
За разлика от Армони, някои негови подопечни сериозно се притесняват как ще реагират техните близки на снимките.
Независимо каква ще бъде реакцията на роднините им, дванадесетте лица на месеците са изключително доволни от себе си. С нескрито задоволство те отбелязват, че цяла година ще напомнят на своите клиенти какви прекрасни хора работят в рекламната агенция.