
Две хиляди кучета взеха участие във фестивала. Те демонстрираха способностите си в различни спортни дисциплини. За добрия им външен вид имаше и специални фризьорски салони за кучета.
Организаторите от Корейския киноложки клуб имаха и друга цел: да помогнат за премахването на лошата репутация на Южна Корея, като страна, в която се консумира кучешко месо. Там някои породи кучета се развъждат специално за консумация. Сред най-известните ястия с кучешко месо е "пошинтан", което според защитниците на този вид храна било здравословно. Някои го смятат за деликатес.
В Южна Корея има около 4 000 ресторанта, специализирани в приготвянето на ястия от кучешко месо, а много други ги предлагат в менюто си. Въпреки това, все повече корейски семейства отглеждат кучета, като домашни любимци. По изчисления на ветеринарите, едно от всеки пет семейства отглежда куче в дома си.