Над 70 компании и повече от 2300 посетители се събраха на Franchising Expo 2011, което се проведе за трети пореден път в София. На 11 и 12 ноември  в НДК двете страни проведоха работни разговори с цел стартиране на нов бизнес. Освен традиционните участници, на тазгодишното изложение взеха участие и съвсем нови компании, които тепърва навлизат на българския пазар.

На 11.11.11г. в 11 часа беше открита конференцията New Business Ideas, която беше реализирана като част от събитията, посветени на новите бизнес идеи и стартирането на самостоятелен бизнес. 20 хиляди лева пък очакваха автора на иновативен проект в конкурса "Нова бизнес идея”.

Гост лектори запознаха публиката с това какво е нужно на българските компании, за да изнесат бизнеса си в чужбина, как коучингът действа в подкрепа на мениджмънта и какъв е ключът към франчйаз успеха.

По традиция в първия ден на изложението изпълнителният директор на Franchising.bg Светослав Билярски организира и парти за всички изложители, посетители на конференцията, партньори и гости.

По време на втория ден от Franchising Expo 2011 изложителите бяха приятно изненадани от конкретните въпроси, които посетителите им отправяха. Иван Тодоров от Subway се оплака с усмивка: "Устните ми пресъхнаха от разговори с потенциални партньори”.

Няколко от компаниите се похвалиха със сключни вече договори по време на събитието, а други – с предстоящо финализиране на сделките през началото на следващата седмица. Ролф Кирст от Franchise Pool International поздрави организаторите с думите: "Много лесно и приятно се работи с екипа на Франчайзинг Експо, те са организирани и дисциплинирани и за това ще ги препоръчам на всички мои партньори”. Други пък споделиха, че с радост ще се върнат следващата година и дори възнамеряват да имат два пъти по-големи щандове.

В края на Franchising Expo 2011 изложителите изпитаха приятна умора от добре свършената работа и побързаха да резервират щандовете си за следващото Franchising Expo 2012.