За втора поредна година ще се проведе българското издание на световния формат "Нощта на рекламоядите". Това е единствената нощ, в която рекламата няма за цел да продава, а да създава нови идеи. Парти центърът на 4-ти километър в София е мястото, където довечера ще бъдат показани над 350 рекламни клипа от цял свят.

Повече от 20 години "Нощта на рекламоядите" обикаля световните градове в късните часове на нощта и се превръща в уникален генератор на идеи.

"Това е едно вечерно шоу, в което се събират младите хора и много професионалисти в бранша, в рекламния бизнес, които идват, гледат колегите какво са направили по света. Това е и един своеобразен уъркшоп на рекламния бизнес. Може да бъдат и най-лошите реклами, могат да бъдат и най-обикновените реклами и в тези около 350-400 клипа, които ще видим, можем да погледнем във всяка една от тези посоки", смята водещият на "Нощта на рекламоядите" Петър Димитров.

Рекламните клипове са подбрани от цял свят. Между тях има реклами като тази за препарат за насекоми от Кот д'Ивоар или пък за сайт за запознанства от Дубай.

"Уникалното тази година е, че за първи път ще имаме българска селекция", пояснява Димитров.

Освен забавни и закачливи реклами, в селекцията са включени и клипове на социална тематика и конкретни призиви, като този да пестим водата.

"Ще наблюдаваме изключително големи звезди като Ким Бейсинджър, Омар Шариф, ще видим Джон Траволта в някои от рекламите, въобще едни страхотни имена", обобщава водещият на събитието. Сред звездните участия е и това на Брат Пит в реклама за дънки.