В един от столичните винобарове обаче изобщо не се пуши и всички места за празника вече са резервирани. Барът събира заедно пушачи и непушачи. Цигарите не са водеща причина при избора на заведение за нито един от клиентите. Пушачите там дори отхвърлят широко разпространената теза на любителите на цигарения дим, че алкохолът не върви без цигара.
Собствениците признават, че са въвели забраната за тютюнопушене в техния винобар с чисто рекламна цел. И рекламата е дала резултат. От заведението са си тръгнали заклетите пушачи, но са дошли повече непушачи и дори една необичайна за винобар клиентела - децата на гостите.
Заведението все пак е направило инвестиция от 1200 лева и по лесен начин е приспособило градината за място за пушене. Клиентите на шега го наричат "хола".