Допълнителна експертиза ще установява как точно е станал сблъсъкът между "Рено" и "Мерцедес" в нощта на инцидента, когато загина Емил Трифонов-Кембъла. Тя бе назначена днес от Софийския апелативен съд (САС), който заседава по делото срещу подсъдимия Боян Георгиев.

Емил Трифонов-Кембъла загина на 17 март 2007 г. след катастрофа на автомобил, управляван от Георгиев на бул. "Цариградско шосе" в София. Колата се блъсна в микробус, превозващ цветя, и в друга кола, а Трифонов е бил на предната седалка на автомобила, до шофьора.

Допълнителната експертиза се налага, тъй като, според експертите, дознателят, правил огледа в нощта на инцидента, е допуснал грешка за мястото на удара между реното и мерцедеса, в който е бил Кембъла.

Друга автотехническа експертиза, приета днес,

посочва, че в нощта на инцидента на бул. "Цариградско шосе" в катастрофата са участвали три превозни средства - форд, рено и мерцедесът, в който е бил Кембъла.

Реното се е движело зад форда и двете коли са били в средната лента. В лявата лента - по-назад от тях, е бил мерцедесът, който се е движил със скорост 149 километра. Реното е навлязло в лентата, в която се е движел мерцедесът. Затова се е и получил ударът, смятат експертите.

Допълнителната автотехническа експертиза,

която бе възложена днес, трябва да е готова до 19 януари следващата година - за следващото заседание по делото.

Пред съда днес подсъдимият Боян Георгиев заяви, че е карал в крайната лява лента и всичко, което се е случило, е станало много бързо. Той допълни, че предната лява страна на мерцедес а, който е управлявал, се е ударила със задната дясна част на реното. Едва след това е последвал ударът в микробуса.

 

Конфликти и сигурност

Спортните събития от деня

Гледай bTV на живо

Времето