Сега тези табели са поставени основно в центъра на столицата и около местата за платено паркиране. Обяснението е, че не достигат средства указателните знаци да бъдат поставени навсякъде в най-кратък срок.

На столичния булевард "Витоша" например по обяд голяма част от колите са неправилно паркирани. Паяк няма. Така нареченият автомобил за принудително репатриране в същото време вдига автомобили около платения паркинг, собственост на "Паркинги и гаражи". Според директора на "Паркинги и гаражи" обаче, няма връзка между платения паркинг и вдигането на коли около него.

От КАТ съобщиха, че там, където има знак "Забранено паркирането" колите се вдигат наред.

Знаците, забраняващи паркирането в столицата се поставят след решение на Общинския съвет. Всеки може да поиска поставянето или премахването на знак, забраняващ паркирането. Според председателя на Транспортната комисия, към съвета няма ясна система за това, къде паяците да работят приоритетно. "За мен, като председател на Комисията по транспорта, щом не ми е ясно как работят паяците, може да си представите", добави той.
Георги Василев обясни, че за да има ред с вдигането на коли от кметството трябва да изготвят предложение къде приоритетно да работят паяците и то да се актуализира според нуждите. Засега такова предложение няма.