На 6 декември токът в дома на Александър Йонов спира. Мъжът излиза да види какво става и заварва служители на Е.ОН, които подменят електромера му.
Близо четири месеца по-късно семейството получава известие, в което пише, че дължи на енергото 1325 лева и 95 стотинки.
От дружеството обясниха, че подмененият уред не е отчитал 90% от използваната електроенергия. Експерти установили и външна намеса в устройството.
Александър твърди, че в неговото положение са и други домакинства от блока. В търсене на правдата абонатът се натъква на още проблеми - незаключени общи табла и неверни часовници на електромерите.
От дружеството обясняват проблема с Общите условия на договорите за продажба на електроенергия. А за потърпевшия остават още въпроси.
Мъжът се е обърнал към Комисията за защита на потребителите. От Е.ОН уточниха, че абонатът им има право и на писмено възражение, след което ще се ангажират да направят детайлна проверка по случая.