„Безпрецедентното“ вълнение сред феновете пред лондонския театър, където звездата от „Спайдърмен“ Том Холанд се появява в „Ромео и Жулиета“, успя да заглуши множеството критики вътре, пише Би Би Си.
Най-блестящата рецензия, петзвезден коментар в Telegraph, казва, че Холанд „вълнува"“ и „хипнотизира“ като Ромео.
В другия край на скалата Daily Express дава една звезда и го нарече „абсолютна глупост“ и описа Холанд като „зона без харизма“.
Награждавайки с три звезди, критикът Клайв Дейвис каза, че Холанд е „тих, със свежо лице и чувствителен“.
„В началните сцени той наистина ви убеждава, че е юноша, който се лута, чакайки да се отдаде на обречен романс“, пише той.
Дейвид Бенедикт от Variety не беше много запален по пиесата, която описа като „яростно съблечена“, в която „изобилието от любов и младост напълно липсва“.
Драмата и повечето герои са затруднени от бавното темпо с паузи, които нарушават ритъма и смисъла на сценария, каза Бенедикт.
„Изключение от всичко това е Жулиета, но на Холанд му липсва нейното неподвижно присъствие на сцената. Той е напълно правдоподобен като влюбения Ромео, който става все по-стресиран и изнервен, но той по-скоро е емоционален, отколкото да предизвиква емоции“, допълва Бенедикт.
Хю Монтгомъри от Би Би Си каза, че шоуто има „статут на глобално събитие“.
Той обърна внимание на „безпрецедентните сцени пред театъра на херцога на Йорк, където стотици фенове стоят зад парапетите, чакайки да зърнат Холанд, докато той излиза през вратата и стига до колата си, махайки като кралска особа“.
„Де да можеше и шоуто да съответства на тази енергия“, продължи той, давайки две звезди.
„За съжаление, обаче, това е депресиращо безжизнена афера, която по някакъв начин успява да бъде едновременно преувеличена и недостатъчна. Това, трябва да се подчертае, по никакъв начин не е по вина на актьорите – нито на Холанд, който игра добре, нито на Франческа Амеуда-Ривърс, която играе Жулиета, която се представи по-добре от добре, и нито на поддържащия актьорски състав“, завърши той.