Китайците извадиха кредитните си карти по повод един от най-популярните празници сред младежите. Само в първата минута от настъпването на сакралната дата 11 ноември хиляди китайци похарчиха повече от 19 милиона долара.
Рекордният оборот отчете една от най-популярните уеб платформи за пазаруване. „Предвиждаме, че пикът на експресните услуги ще бъде в следващите два-три дни. Крайбрежните региони имат страшно много пакети за разпределяне, но поръчките за Централен Китай също растат с всяка минута и достигат стойности, които досега не сме виждали в предходни години”, коментира Ян Киао, менъджър на сайт за онлайн пазаруване.
Поводът за шопинг-манията е „Денят на необвързаните", когато тези, които все още не са намерили своята половинка, отбелязват с шумни партита ергенския си живот. В този ден много сайтове за онлайн пазаруване правят големи отстъки и промоции, което обяснява високия наплив на клиенти.
Датата на празника не е избрана случайно. 11-ти ноември съдържа 4 единици, които символизират статуса на необвързания. И ако за едни традицията повелява да се поздравят за свободата си, хиляди са и тези, които очакват датата с надеждата да намерят сродната си душа.