Тъкър е Голдън ретривър, който припечелва милиони на година от реклами в социалните мрежи.
„30-минутно видео, платено от YouTube, може да струва от 40 000 до 60 000 долара“, каза собственичката на кучето Кортни Будзин.
„В Instagram правим около 20 000 долара за от три до осем сторита“, посочи тя.
31-годишната Будзин, която чистела къщи, и нейният съпруг Майк, строителен инженер, напуснали работа, за да управляват профилите на Тъкър и кученцето му Тод.
Tя направила профил на Тъкър в Instagram в деня, когато го взела на 8 седмици през юни 2018 г. На следващия месец първото му видео стана много популярно.
„Бях шокирана, че толкова много хора се интересуват от моето куче“, сподели стопанката.
В момента кучето се радвам на повече от 3,4 милиона последователи.