Колумбийски ресторант превърна хамбургера от артикул за бързо хранене в луксозно ястие. Собствениците на заведението в Богота предлагат на клиентите си сандвичите, обвити в 24-каратово златно фолио, съобщава вестник „Саут Чайна Морнинг Стар“.

Снимка: Ройтерс

С този свой меркетингов ход ресторантьорите се опитват да оцелеят от кризата в сектора, породена от COVIД-19 и засега имат успех в сравнение със своите конкуренти.

„Златният“ бургер се радва на голям интерес въпреки цената от 59 американски долара. За сравнение обикновен бургер в същата верига струва 11 долара.

Снимка: Ройтерс

"Позлатяването на сандвича обаче хич не е лесна работа, тъй като фолиото е изключително тънко и се разкъсва при най-лекия допир, което затруднява поставянето му", обяснява пред вестника главният готвач на заведението Мария Паула.

Снимка: Ройтерс

Колумбия беше изключително силно засегната от пандемията, като броят на заразените достигна близо 1,5 милиона души. Карантината в страната продължи от март до август, а сега въпреки че правителството разхлабва някои от мерките, много бизнеси се възстановяват много трудно и секторът на заведенията е един от тях.