Авиокомпанията „Юнайтед еърлайнс” ще предлага компенсация до 10 000 долара на пътници, които отстъпят местата си при пренатоварени полети.
Решението дойде след скандала с редовния пътник, който насила беше свален от един от самолетите на авиокомпанията по-рано този месец. Тогава д-р Дейвид Дао беше помолен да изчака следващ полет заради дублиране на местата. След като той отказа обаче, хора от екипажа го свалиха насила. При инцидента той загуби двата си предни зъба, а носът му беше счупен.
Случаят предизвика остри реакции в социалните мрежи, а авиокомпанията беше сурово критикувана за отношението си към своите клиенти.
Проблемите на компанията обаче не свършиха с този скандал. Последният удар по репутацията на „Юнайтед еърлайнс” дойде тази седмица, когато огромен заек от специална порода беше намерен мъртъв на борда на един от самолетите.