Американският гигант „Гугъл” отваря център за сигурност и защита на личните данни в Мюнхен, предаде „Форбс”.
Нарастващият натиск върху технологичните компании от страна на правителства и потребители е една от причините „Гугъл” да удвои броя на инженерите, които работят в областта на сигурността. До края на 2019 г. те ще станат 200 души, а броят на екипа в Мюнхен е над 1000.
Главният изпълнителен директор на компанията Сундар Пичай написа в блог страница, че не е случайност създаването на този хъб в сърцето на Европа, тъй като Германия отразява нагласата на европейците спрямо онлайн безопасността, поверителността и сигурността.
Новият център ще използва нови инструменти, които ще помагат на потребителите да бъдат защитени, както и техните лични данни.
Подобно на „Фейсбук”, компанията водена от Пичай прави милиони долари от информацията на потребителите. В момента всички подобни платформи и търсачки са изправени пред истинско предизвикателство да балансират печалбите си със личните данни.