Фейсбук отчете по-малка от очакваното загуба и силен растеж на приходите за третото тримесечие, насърчавайки обезверените инвеститори на компанията, предаде ДПА. Социалната мрежа, чиито акции поевтиняха наполовина след първичното публично предлагане през май, съобщи снощи, че продажбите й са достигнали 1,3 милиарда долара през третото тримесечие, което е скок от 32 процента на годишна основа.

Загубите на компанията възлизат на 59 милиона долара, като се дължат предимно на изплатени данъци на стойност 431 милиона долара. За същия период миналата година печалбата е била 227 милиона долара.

Компанията съобщи, че има с 26 процента повече потребители спрямо юли-септември 2011 година. Активните потребители на месечна основа сега надхвърлят 1 милиард.

Фейсбук доказа, че може да прави пари от мобилна реклама, отбелязва АП. Компанията посочи, че около 14 процента от приходите й от реклама са от мобилна реклама. Тя започна да показва реклами на потребителите, които използват Фейсбук през мобилните си устройства, преди около шест месеца.

"Колкото съм горд, че 1 милиард души ползват Фейсбук всеки месец, толкова съм щастлив, че над 600 милиона души сега споделят и се свързват всеки месец чрез мобилните си устройства", заяви създателят и главен изпълнителен директор на компанията Марк Зукърбърг. Той обеща Фейсбук да продължи да въвежда нови продукти и да подобри платформата си.