Социалната мрежа „Фейсбук" е на загуба през второто тримесечие на годината. Компанията разпространи данни за времето след излизането си на фондовите борси.
Понесените загуби се доближават до 160 милиона долара.
При закриването на търговията снощи акциите на социалната мрежа поевтиняха с 9% от началото на търговията, като достигнаха 30 на сто понижение спрямо първоначалните си стойности.
В същото време обаче от „Фейсбук” отчитат, че на всяка акция, с изключение на специалните, има печалба от 12 цента, точно както бяха очакванията на анализаторите.
Оборотът дори е малко над очакванията – 1 млрд. и 180 милиона щатски долара.
Освен това по данни към 30 юни ежемесечният брой на активните потребители на социалната мрежа е 995 милиона души. Това превишава с близо една трета броя на потребителите за първата половина на миналата година.