Мол в британския град Шефийлд се вслуша в критиките на 10-годишно дете и оптимизира търговската си площ. Ръководството въведе две платна за купувачите - експресно платно и бавно платно, пише "Фигаро".
Малката Клоуи Наш-Лоу била възмутена, че някои клиенти на мола се движат прекалено бавно и другите, които бързат, са принудени да губят ценно време, за да изчакват бавните да се изтеглят. Тя написала критично писмо до управата на търговския център Мийдаухол в Шефийлд.
"Когато хората, които се движат преди мен, са бавни, това понякога ме изнервя до такава степен, че искам да се разкрещя. Онези, които искат да се върнат бързо на работа, могат да изгубят ценно време в магазина. Освен това има опасност, ако някои бързащ клиент блъсне някои бавен, то бавният да падне на земята и да се нарани", написало детето.
Ръководството на мола се вслушало в критиките и очертало две платна. На едното пишело "Бавно платно", а на другото "Експресно платно". Първото е за клиенти, които обичат да пазаруват бавно и да се шляят из мола, докато второто е за клиенти, които буквално пазаруват тичайки.
Засега разделянето на търговския център е в експериментална фаза. На клиентите идеята на малката Клоуи обаче започва да се харесва.