Наградите за интерактивен маркетинг IAB MIXX Awards са еталон за постижения в дигиталния бизнес по целия свят. Те оценяват дигиталния професионализъм, който работи както за компаниите, така и за обществеността.

Заявките и участниците тази година са с 20% повече от миналогодишното издание, а сред най-желаните и популярни категории са „Ангажиращa кампаниq” (Engagement Campaign, “Инфлуенсър маркетинг кампания” (Influencer Marketing Campaign), “Креативно представяне” (Creative Performance) и “НПО и казуи” (Non-profit), където отчитаме и най-висок прогрес спрямо предходната година. Международното жури забеляза и изрази своето високо одобрение, че тази година масово кампаниите имат социално-отговорна насоченост, каза Александър Хинков, Изъплнителен директор на IAB България.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Журито, което оценява кампаниите за интерактивен маркетинг е съставено от водещи експерти от Европа и САЩ с творчески и стратегически опит, а спазването на правилата на конкурса бе проселедено от техническа комисия, в която участват български професионалисти от комуникационната сфера.

Финалистите в тазгодишното издание отразяват реалността в дигиталния маркетинг в България. Всички кампании, които ще се борят за отличия може да открието на сайта на www.mixx.bg. Победителите ще бъдат наградени на специална церемония на 20 май, а на 15 май маркетинговите експерти могат да вземат участие във Фестивалната програма на форума, която ще бъде проведена онлайн.

В нея ще се включи част от журито - Сандра Болд (Председател на журито), Иван Брозович, Оксана Гончар, Мариана Рейс и Славка Еберхарт, които ще разкажат истории от своя опит и ще споделят с аудиторията послания от работата си в сферата на дигиталните комуникации, маркетинга, технологиите и разказването на истории.

Всички, които желаят да се включат в Церемонията и Фестивалната програма, могат да закупят билети от уебсайта на наградите.

IAB MIXX Awards 2025 е 11-то поредно издание на престижните награди, организирани от мрежата на IAB в България. Конкурсът отличава най-добрите кампании в сферата на дигиталните комуникации и интерактивния маркетинг, които поставят тенденциите за цялата индустрия и утвърждават стандартите за комуникация и реклама в дигитална среда.

IAB Mixx Awards 2025 се провеждат с официалното партньорство на A1, bTV, 24 часа, eTarget, Coca-cola, Domain Boyar, Nitram, ProDesign.