Три кампании, осъществени в България от агенция proof., са финалисти в пет категории в най-престижния конкурс за дигитален маркетинг в Европа IAB MIXX Awards EUROPE 2020. Кампанията на TELUS International Europe „Върни се в България, добра оферта е“ е финалист в общо три категории. По един финалист имат кампании на агенцията за Avon България и skapto.
За първи път тази година България има и представител в журито на европейските награди. Творческият директор на proof. Ангел Искрев, заедно с още 28 експерти от цяла Eвропа оценяват кандидатурите в тазгодишното издание на международния конкурс. Най-добрите дигитални кампании в Европа ще бъдат обявени по време на онлайн церемонията за връчване на наградите на 30 юни.
В България националният конкурс IAB MIXX Awards 2020 отчете рекорден брой заявки за участие тази година. У нас финалисти са общо 61 кампании, които ще се борят за призовите места в 16-те категории на IAB MIXX Awards 2020. Те ще бъдат представени в поредица онлайн събития в три поредни седмици през юни. А победителите ще бъдат обявени на 30 юни в официална церемония, която ще се проведе в Зала „Алфа“ на Sofia Event Center.