Интерагри България стартира мащабен проект за проучване на клиентската удовлетвореност с ясната цел да подобри още повече обслужването и предлаганите услуги. Компанията вярва, че дългосрочният успех зависи от доверието и обратната връзка на клиентите. В рамките на инициативата клиентите ще имат възможност бързо и лесно да споделят мнението си чрез кратка анкета, а за всяка попълнена анкета Интерагри дарява 1 лев за подкрепа на образованието и социалната интеграция на деца в риск.

За да разберем повече за значението на този проект, разговаряме с изпълнителния директор на Интерагри България, г-н Даниел Минев.

Г-н Минев, какво ви мотивира да стартирате този проект за проучване на клиентската удовлетвореност?

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

В Интерагри България винаги сме поставяли клиентите в центъра на всичко, което правим. Вярваме, че истински успешен бизнес се гради не просто върху качествени продукти, а върху изграждането на доверие и дългосрочни партньорства. Единственият начин да постигнем това е чрез постоянен диалог с нашите клиенти и разбиране на техните реални потребности.

Този проект е част от нашата стратегия за развитие и усъвършенстване. Целта ни е освен да чуем мнението на нашите клиенти, също така да превърнем тази обратна връзка в реални подобрения на нашите продукти и услуги.

Какво значение има за вас проучването на клиентската удовлетвореност?

Обратната връзка е основният инструмент, с който можем да измерим реалното възприятие на клиентите към нашата работа. Проучването ни дава възможност да разберем какви са силните ни страни и къде можем да се подобрим.

Но не спираме само до измерването на удовлетвореността – ние искаме да използваме тези данни за реални действия. Всеки коментар, препоръка или критика ни помага да правим Интерагри по-добро място за нашите клиенти.

Как ще се осъществява проучването и какво да очакват клиентите?

Проучването e максимално опростено и удобно за клиентите. Анкетата е кратка – отнема не повече от 30 секунди за попълване. Тя e достъпна както във всички наши търговско-сервизни центрове, така и на мобилното устройство на всеки наш служител, така че всеки клиент ще има възможност да сподели своето мнение по най-удобния за него начин. Провеждаме и подкрепяща комуникационна кампания, която да популяризира ползите от проучването на клиентската удовлетвореност. Нашето послание е ясно: „Вашето мнение е безценно!“ Всеки клиент има шанс да даде своя принос за подобряването на нашите услуги и в същото време да допринесе за една добра кауза.

Кампанията е свързана и с кауза. Можете ли да ни разкажете повече?

За нас е важно както да подобряваме бизнеса си, така също и да имаме положително въздействие върху обществото. В този дух решихме да обвържем инициативата с кауза, насочена към деца в риск и тяхното образование.

За всяка попълнена анкета Интерагри България ще дарява 1 лев на Училището по изкуства и занаяти в с. Русаля. По този начин нашите клиенти не само ще помогнат за усъвършенстването на нашите услуги, но и ще бъдат част от нещо значимо – подкрепа за образованието и социалната интеграция на деца в нужда, кауза, в която вярваме и подкрепяме от години

Какво искате да постигнете с тази кампания?

Нашият проект съчетава проучване на клиентска удовлетвореност и корпоративна социална отговорност в силна синергия, за устойчиво, клиентски ориентирано и социално отговорно бъдеще. За всяко получено мнение от нашите клиенти даряваме 1 лев в подкрепа на кауза, свързана с деца в риск – тяхното образование и социална интеграция. Анкетата е достъпна във всички точки на контакт. Вашият глас ни помага да растем – както като компания, така и като положителна сила за добра и устойчива промяна.  Затова мотото на кампанията ни е: „Вашето мнение е безценно!“ – защото то не само ни помага да ставаме по-добри, но и води до реална промяна за едно по-добро общество.

Какво е вашето послание към клиентите?

Благодаря на всички, които ни се доверяват и работят с нас! Вашето мнение и обратна връзка не са просто данни – те са ключът към нашето бъдеще. Заедно ще направим Интерагри още по-добър и устойчив партньор за всички наши клиенти.

Призовавам ви: отделете 30 секунди, споделете вашето мнение и бъдете част от тази инициатива. Всеки глас има значение – както за подобряването на нашите услуги, така и за едно по-добро бъдеще за децата!

Към анкетата за клиентска удовлетвореност или сканирайте QR кода:

ИНТЕРАГРИ България e единствен официален вносител на самоходна и прикачна техника NEW HOLLAND, както и на редица брандове качествена и високоефективна прикачна техника от KINZE, BEDNAR, BRANTNER, CLEMENS и др., предлагайки интегрирани решения за всяка област в земеделието, осигуряващи максимална ефективност и висока производителност на фермерите в страната. За конткати: www.interagri.bg и 0700 46 666.