За пръв път най-мащабната доброволческа инициатива у нас - кампанията „Да изчистим България заедно", ще предостави възможността на феновете на онлайн общуването да се сдобият с 12 свежи и интересни Viber стикери, в които основен акцент е познатият на малки и големи маскот - Зеленко.
Озвучените и анимирани илюстрации ще бъдат достъпни от 5 август, като с изтеглянето им, потребителите на Viber автоматично ще се абонират и за чатбота на кампанията. В него Зеленко ще бъде пръв помощник на тези, които желаят да получат повече информация за кампанията и ще помогне на тези, които искат да разберат как могат да се включат в голямото чистене на 14 септември.
За „Тази сутрин” старши директор „Бизнес развитие" на Viber за Източна Европа - Атанас Райков обясни, че всеки един от стикерите има своя анимация. Замисълът им, както и посланието на тазгодишното издание– „Да дадем добър пример”, целят да ангажират и стимулират обществото да бъде по-отговорно към околната среда.
Кирил Хаджиев – Тино от последния сезон на „Гласът на България", който е сред посланиците на кампанията, се надява хората да изградят всекидневни навици, като намаляването на употребата на еднократни пластмасови и найлонови продукти.
Според певецът местата за отдих на гражданите са едни от най-замърсените.
Освен да запознае потребителите на Viber с целите на кампанията, в чатбота ще се проведе и образователна куиз-игра, която ще бъде разпределена в 3 кръга, всеки от които ще продължи по 10 дни.
Въпросите засягат темите „Опазване на околната среда", „Чиста България" и „Да изчистим България заедно". При отлично преминаване на всеки един от кръговете, участниците ще се сдобият с бадж за съответната тема, а при успешното събиране на всички баджове ще получат възможността да се регистрират за участие в томбола с разнообразни награди.
Играта ще продължи до 3 септември, а имената на печелившите ще бъдат обявени на следващия ден.
Вижте още във видеото!