Как да избегнем капаните при онлайн пазаруването и можем ли да си направим сметка да не купуваме ненужни стоки? Това са част от акцентите във форума на „Икономедия" - Ecommerce and Retail Summit, където bTV е медиен партньор.
Пандемията от COVID-19 ускори преминаването към електронна търговия с пет години, а онлайн продажбите счупиха всички възможни рекорди. Ето защо тази година „Икономедиа“ акцентира именно върху това.
„Google“ казват: „Нито едно решение вече не е твърде малко за потребителите.",
Това е поредното издание на Ecommerce and Retail Summit като на него ще направим акцент върху неща, с които вече всички се сблъскваме и то е как хората все повече свикнаха с електронната търговия“, казва водещият на събитието Георги Малчев.
Пред сектора обаче има и редица предизвикателства.
„Със сигурност на сектора влияе това, че хората все повече са в дигитална среда и все повече имат тези микроинтеракции, които им влияят на избора дали нещо им харесва, дали ще им даде стойност. Ясно е, че COVID ускори онлайн пазаруването, в същото време повлия негативно на веригите с доставки, оформи се доста сериозна инфлация, така че са предвидени конкретни панели по темата. Ще говорим конкретно за онлайн супермаркетите, нещо което е супер популярно и ще има и два уоркшопа - единият ще е как да пазаруват онлайн, за да не оставят прекалено много неща в количката си, които да не купят и как да развием лоялност сред потребителите и да ги задържим като лоялни потребители като използваме маркетинг чрез съдържание - нещо, което хората биха харесали“, казва Малчев.
Лектори ще бъдат експерти в сферата на дигиталния маркетинг и онлайн продажбите.
„И, разбира се, ще покрием интересни неща за хората, което включва видео, но все повече и виртуална реалност, както и ще говорим за трендовете в развитието на маркетплейсите, тоест на тези платформи, в които участват много търговци“, допълва Малчев.
Събитието ще се проведе на 2 юни в „София Тех Парк“.