Салонен управител удари шамар на клиент. Действието се разви в популярно заведение в центъра на София.
Във видеоклип, разпространен в социалните мрежи, се вижда словесно пререкание между служител на заведението и клиент. Спорът ескалира и служителят удря шамар на клиента.
Потърпевшият Явор Павлов разказа в „Тази сутрин“, че до ситуацията се е стигнало, тъй като в сметката му е била надписана бутилка вино.
Повикал управител, за да получи обяснение. Дошъл сервитьор и обяснил, че бутилката е махната, но Явор Павлов настоял да се види с управителя. След като дошъл и самият управител, се стигнало до физическата саморазправа. Потърпевшият разказа още, че не получил извинение, а дори заплахи.
„Тази постъпка е изключително грозна и необяснима“, каза съсобственикът на заведението Ричард Алибегов.
„Изгледах клипчето четири пъти и се обадих на Явор, за да се извиня лично. След това веднага стартирахме процедура по дисциплинарно освобождаване на служителя“, каза Алибегов.
„Той се извини и обясни, че си е изпуснал нервите, което за мен няма как да е обяснение. Това е човек, който работи повече от година при нас като салонен управител. Това е длъжност, която трябва да предотвратява подобни конфликти“, обясни още Алибегов.
По думите му за 10 години, откакто се занимава с този бизнес, такова нещо не се е случвало.
„Подобна физическа саморазправа е абсолютно недопустима“, категоричен бе той.
След инцидента е извикана полиция и са съставени протоколи. Въпреки полученото извинение Явор Павлов смята да търси правата си по съдебен път.