За поредна година bTV подкрепя кампанията „Мениджър за един ден“. Изпълнителният директор на „Джунър Ачийвмънт – България“ и организатор на ежегодната инициатива Милена Стойчева каза в „Тази сутрин“, че пандемията е променила формата. Тази година събитието ще проведе онлайн на 23 март.
Тя обясни, че така ще могат да участват деца от цяла България.
„Мениджър за един ден“ е емблематична програма. Тя включва едно преживяване, ориентация – какво представляват професиите и какво означава да практикуваш дори професиите на бъдещето“, заяви Стойчева.
По думите ѝ досега 35 хил. ученици и студенти са преминали през формата, а близо 30% от тях намират своята професионална реализация след участие в инициативата.
„Темата на тазгодишното издание е „Силата на един ден, силата на една дума“. Тоест, колко може един ден да промени впоследствие живота на хората“, добави тя.
Мисията на Милена е да популяризира ползите от предприемаческото образование сред обществото, да подкрепя младите хора да развиват талантите си и сами да градят своето бъдеще.
Подробности по темата вижте във видеото!