bTV успява да събуди най-доброто в българина. Концентрирането на нашитекампании в добрината на българите ни прави толкова мощни във възможността да обединяваме хората за добри каузи. Медията, а и всеки един бизнес, освен да изпълнява своите цели, трябва да бъде социално отговорен.

Това заяви мениджър „Социални проекти“ и старши бранд мениджър в bTV Мария Лазарова по случай 20-ия рожден ден на телевизията. Тя се присъединява към екипа преди 9 години. Свързва пребиваването си в телевизията с много емоции и натрупан житейски опит.

„Никога не съм си мечтала да работя в телевизията, защото нямах тази смелост. Като зрител, bTV беше нещо специално за мен“, сподели Лазарова.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Тази година предстои 10-ото издание на кампанията „Да изчистим България заедно“. От началото на инициативата досега близо 2 500 000 доброволци, въоръжени с ръкавици и чували, са чистили страната. По данни на екоминистерството, те са успели да съберат 94 338 тона отпадъци, което се равнява на над 200 напълно заредени самолета „Боинг 747”, и да премахнат над 18 800 сметища от лицето на България.

В началото на 2020 г. „Да изчистим България заедно“ беше отличена сред 180 държави и с приз от световното движение Let’s Do It World по време международна конференция в Талин, Естония. Наградата е за успешното обединяване на най-голям брой доброволци на глава от населението – 6,2%, в името на каузата за по-чиста околна среда.

За „Тази сутрин“ Лазарова разказа, че най-емоционалната кампания е била първата. По думите ѝ кампанията е уникална, защото никой не е вярвал, че боклукът може да обедини толкова хора.

„Тази година, в ситуация на социална изолация, ние работихме по създаването на нещо, което не бяхме правили досега – концертите #ПомогниОтВкъщи.

bTV e и телевизията, която проявява най-сериозна социална ангажираност по отношение на важните за обществото теми като околна среда, образование, здраве и други, според национално представително проучване на „Маркет Линкс”*, проведено през месец май.

Всяка година посланията на различни инициативи, свързани с правата на децата, здравето, екологията, хората в риск и много други, достигат безвъзмездно до зрителите чрез ефира на bTV.

Медията многократно е доказала силата си да обединява стотици хиляди доброволци в името на добри каузи. Нейните водещи, репортери и редакционни екипи са лично ангажирани с редица кампании в полза на обществото и с постоянството и успеха си през годините се утвърдиха като посланици на добрия пример у нас.

Къде бяхме заедно? В какво обединихме усилията и надеждите си? Какво успяхме да променим заедно? Вижте във видеото.

*Национално-представително проучване на „Маркет Линкс“ с извадка от 1224 лица на възраст 18-54 г., реализирано по метода на прякото-лично интервю в периода 18-26 май 2020.