Борис Бонев: Предлагаме сливането на четири транспортни дружества в едно и съкращаване на няколкостотин души с дублиращи функции

Така по думите му ще се спестят по 40 млн. лв. годишно

Редакторски екип Редакторски екип

Публикувано в  08:59 ч. 18.06.2025 г.

„Днес внасяме доклад, с който предлагаме сливането на четирите транспортни дружества в едно. Предвиждаме поне 20% съкращение на административния персонал. Това са няколкостотин души в рамките на дублиращи функции в 4 дружества. 40 млн. лв. годишно ще се спестят по този начин“. Това каза в предаването „Тази сутрин“ по bTV Борис Бонев, председател на "Спаси София" и общински съветник в СОС.

„Най-сетне ще имаме първи разговор с кмета Терзиев за бюджета за 2025 г. този петък. По-добре късно, отколкото никога“, каза Бонев.

Проектите в София

„Твърди се, че за детската градина в „Люлин“ има разрешение за строеж. Има такова от 2019 г., то важи 3 години и вече е изтекло. Обществената поръчка за тази градина е избран изпълнител вчера. Няма технически как 1,3 млн. лв. да се усвоят в рамките на тази година. За бул. „Рожен“ има закъснение вече 9 месеца. На ремонта на „Граф Игнатиев“ гаранцията му изтече“, каза общинският съветник.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

„Нямаше партия в този общински съвет, която да не коментира, че липсва диалог и нещата не се правят професионално. Миналата година бюджетът беше приет с гласовете на ГЕРБ. Не се гордея с факта, че тогава една от стратегиите беше „правенето на жертва“, обясни Бонев. 

„Критикуваме този бюджет, че е едно наследство на ГЕРБ – същите приоритети като на Фандъкова – метро и детски градини. Лъжа е, че са намалени парите за текуща поддръжка – искаме да отиват за цялостно преасфалтиране, а не за кръпки:, каза общинският съветник.

„Не сме доволни от начина на ръководене на Центъра за градска мобилност. Предлагаме всички пари, които ще бъдат събрани от повишаване на цените на паркиране да отиват в бюджета на кмета, а не на ЦГМ“, посочи Борис Бонев.

„40 години столична община не може да довърши паркинг под метростанция „Сливница“. През 1984 г. е завършен грубият строеж, една година общината не може да реши кой да го довърши“, обясни той. 

„Общинските жилища са в покъртителен вид, това е ужасяващо – хора, които вече са в нужда, да им предоставяме това. Предлагаме новата Наредба, да има фонд за закупуване на нови жилища, за ремонт на вече съществуващи“, каза още Бонев.

Целия разговор гледайте във видеото.

Последвайте ни за още актуални новини в Google News Showcase

Последвайте btvnovinite.bg във VIBER

Последвайте btvnovinite.bg в INSTAGRAM

Последвайте btvnovinite.bg във FACEBOOK

Последвайте btvnovinite.bg в TIKTOK

 

Най-четени
Най-нови