Денина Мартин и Мари Константин са едни от известните български инфлуенсъри. Каква точно е работата на създателите на нови тенденции и дали инфлуенсърството е професия те споделят като гости в седмична рубрика на Зейнеб Маджурова в „Тази сутрин“.    

"Да, това е професия. Според мен доста добре развиваща се", твърди Мари Константин. 

Според Денина Мартин инфлуенсърството в България е започнало да се обособява от 2017 г. В последните 1-2 г. нещата според нея се случват по-интензивно и на хората, които се занимават с това, се гледа доста по-сериозно. 

Нейното първото платено партньорство се случва през 2015 г. 

"Първият ми хонорар беше 100 лв. Не бях с идеята да монетизирам това нещо, то беше просто хоби. Трудно ми е да определя кога усетих, че вече имам влияние над последователите си. Може би, когато реших да създам свой собствен бранд. Тогава осъзнах, че има хора, които харесват това, което правя", споделя тя. 

И двете признават, че освен сериозната работа са им се случвали и гафове. Надяват се на това занимание да се гледа все по-сериозно, а според Денина след 5 г. сигурно ще се появяват с холограми.  

В световен план футболистът Роналдо оглавява топ 5 на класацията за най-скъпоплатени инфлуенсъри. За рекламна публикация той взима приблизително 1,6 милиона долара. 

За да научите първи най-важното, изтеглете приложението на bTV Новините за Android и iOS!

Бъдете с нас и във Facebook и Instagram!