За седма поредна година Нов български университет, Българската асоциация на рекламодателите и Българска асоциация на комуникационните агенции организират "Рекламна академия"
Така студентите по реклама са на една крачка от университета до работното място.
Бизнесът отново подава ръка на образованието, като водещи експерти в областта на рекламата стават ментори на студенти.
Според директора на рекламна агенция Самуил Петков индустрията започва да изглежда все повече като поп културно явление в главите на студентите през последните 10 години. Той смята, че навсякъде по света наплива от хора, които искат да бъдат част от бранша, е голям.
„В крайна сметка това е бизнес и ние имаме нужда от качествена работна ръка, защото няма какво да се лъжем в днешно време в България това се оказва все по-голям проблем“, твърди Петков.
Мартин Димитров, който е студент, е на мнение, че с всяка година изданието надгражда и се усеща промяна, защото се дава опит и поглед на учащите.
Всички участници в „Рекламната академия‘ са разделени по екипи и работят по реални бизнес казуси 4 дни под формата на състезание.
Идеите и решенията им се оценяват от жури.
Самите студенти признават, че има много емоция, малко сън и много приключения по време на академията.
А Екатерина Каменова, спечелила академията преди две години, обясни, че след това е започнала стаж и е поела по професионалния си път.
За седем години „Рекламна академия“ помага на близо 170 студенти да намерят своето развитие в сферата като стаж и реално работно място.