Високите цени, застрояването или не съвсем високото качество на част от хотелите и услугите гонят българите в посока Гърция?

Да се сравняваме с Гърция по отношение на летния туризъм е непосилна задача, отбеляза в предаването „Тази събота” изпълнителният директор на Националния борд по туризъм д-р Полина Карастоянова.

,,Характерът на българския туризъм трябва да бъде търсен в нашите възможности. Затова ако търсим да се сравняваме с други страни, нека не бъде Гърция, а с държави с нашите възможности, като една Хърватска например. Там структурираха своя туристически сектор на много високо ниво и създадоха една изключително професионална стратегия за развитието на туризма. За жалост нищо от това, което се случи дори в Хърватска, не бе взето тук, тъй като редица правителства проспаха тази възможност'', допълни още Полина Карастоянова.

Една касова бележка за чадър и шезлонги на плажа на стойност 70 лв. разбуни духовете по морето и предизвика извънредна проверка на Южния плаж на Каваците миналата седмица.

Данни на Министерството на туризма показват средни цени на чадъри и шезлонги за чадър 6,50 лв., за шезлонг 5,60 лв. На някои плажове се предлагат само комплекти (чадър и два шезлонга) при средна цена от 25,87 лв., а на други има и само срещу консумация. Цени, които изглеждат приемливи.

Туризмът е международно ориентирана индустрия и България търси клиенти и своя интерес на международния пазар. Проблемът е, че у нас има определени тарикати, които си позволяват по-високи цени, но все пак има и отлични примери на българското Черноморие, посочи още Полина Карастоянова.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement