Лидерът на „Воля“ и представител на Патриотичната коалиция „Воля“ и НФСБ Веселин Марешки, заедно със своя син Веселин, разказаха в „Тази събота“ за семейните им ценности и бизнес.
Синът на политика заяви, че е завършил с отличие „Финанси“ в Лондон, имал е и специализация в Московския държавен университет, но сега се е върнал у нас и иска да се развива тук. Той уточни, че обучението му във Великобритания струвало около 3000 паунда на година.
При предишното си гостуване в студиото на „Тази сутрин“ преди четири години Веселин Марешки-син сподели, че работи във фирма на своя баща срещу 400-500 лв. заплата.
„Развивам се, сега съм на по-висока длъжност съм и взимам горе-долу двойно. Това е основната заплата. В нашата фирма всеки получава това, което заработи и реално, с бонусите, които получавам, това ми е напълно достатъчно“, допълни младият мъж.
„За нас – в личния живот, в бизнеса и в политиката са важни резултатите. Това е една основна заплата, с която той стартира и спрямо резултатите, ако фирмата върви добре, получава допълнително бонуси в края на годината. Ние живеем скромно, моят син продължава да износва мои стари дрехи“, обясни неговият баща.
Веселин Марешки-баща заяви, че за него е много важно, че децата му са скромни и нямат пороци. Според него това се дължи на доброто възпитание и недопускането да се превърнат в разглезени.
Лидерът на „Воля“ заяви, че в началото на 90-е години на миналия век е обмислял да емигрира, защото със съпругата му живеели изключително бедно, но се отказал и създал първия си бизнес у нас.
„91-ва година влязох в бизнеса с лекарства – една аптека – втора, пета и може би към десетата сме изкарали първия милион. От там нататък растем напред и нагоре. Най-важното в и бизнеса, и политиката е честността“, добави Марешки и уточни, че влизането му в политиката не го е направило по-богат.
Предизборната кампания за парламентарния вот започна вчера и ще продължи до 2 април. До края на кампанията „Тази събота и неделя" ще ви представя кандидат-депутати на партиите и коалициите, които са сред първите осем, според данните на социологическата агенция „Алфа Рисърч“.
Проучването е направено между 26 февруари и 1 март, сред 1013 пълнолетни граждани чрез пряко стандартизирано интервю и таблет и е съфинансирано от агенцията и bTV.
В тези интервюта ще се премине отвъд политиката, за да може зрителите да видят кандидатите за следващото Народно събрание в по-лична, семейна светлина.