Кампанията, която насърчава раждаемостта – „Направи го за България“, продължава с втория си сезон, който започва през октомври тази година, обяви продуцентът и „посланик на идеята” Андрей Арнаудов в студиото на „Тази сутрин“.
По думите му вече записалите се са колкото тези, които участваха през 2017 г.
Според оценката му стратегиите за борба с демографската криза някак си не достигат до обществото.
Участниците от първото издание на кампанията имали много препоръки, които при това вече не са толкова към държавата, колкото към бизнеса.
Според него парите не са единствения проблем, който води до ниската раждаемост. Един от факторите, например, е липсата на места в детските градини или на училища.
Арнаудов коментира, че много представители на бизнес средите са готови да дадат високи заплати в малките градове, но там няма млади хора, липсва социален живот и места, където децата да се обучават.
Андрей съобщи, че до дни очаква първото си дете и се надява чрез примера, който дава кампанията, да се постави проблемът с раждаемостта на дневен ред.