Над 260 000 лева събрани чрез благотворителния концерт под надслов #ПомогниОтВкъщи, чрез който bTV Media Group и партньори обединиха усилия в подкрепа на Българската хранителна банка (БХБ).

Средствата са събрани по всички възможни канали, обясни в предаването „Лице в лице“ Цанка Миланова, изпълнителен директор на БХБ.

„БХБ е партньор на индустрията за храна – получаваме храни с изтичащ срок на годност, алтернативата е тази храна да бъде утищожена“, обясни още Цанка Миланова.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

БХБ има логистични складове и храната се разпределя до организации, които се  грижат за хора в нужда.

„Различни са групите – деца лишени от грижата на родители и самотни възрастни хора, организации, които работят с хора със зависимости, или хора претърпели насилие“, отбеляза изпълнителният директор.

 По думите й, храната, която се дава на банката, може да е от всякакъв тип.

„Храната е с кратък срок на годност, но имаме 60 организации с които работим. Всеки месец те предоставят тази храна на 8 000 човека“, съобщи още Цанка Миланова.