Над 260 000 лева събрани чрез благотворителния концерт под надслов #ПомогниОтВкъщи, чрез който bTV Media Group и партньори обединиха усилия в подкрепа на Българската хранителна банка (БХБ).
Средствата са събрани по всички възможни канали, обясни в предаването „Лице в лице“ Цанка Миланова, изпълнителен директор на БХБ.
„БХБ е партньор на индустрията за храна – получаваме храни с изтичащ срок на годност, алтернативата е тази храна да бъде утищожена“, обясни още Цанка Миланова.
БХБ има логистични складове и храната се разпределя до организации, които се грижат за хора в нужда.
„Различни са групите – деца лишени от грижата на родители и самотни възрастни хора, организации, които работят с хора със зависимости, или хора претърпели насилие“, отбеляза изпълнителният директор.
По думите й, храната, която се дава на банката, може да е от всякакъв тип.
„Храната е с кратък срок на годност, но имаме 60 организации с които работим. Всеки месец те предоставят тази храна на 8 000 човека“, съобщи още Цанка Миланова.