Благотворителният концерт под надслов #ПомогниОтВкъщи, чрез който bTV Media Group и партньори обединиха усилия в подкрепа на Българската хранителна банка, събра над 226 540 лева.
Дарителската кампания в помощ на най-уязвимите и засегнати от извънредното положение в страната възрастни хора и деца не е приключила и отчитането на средствата продължава.
Хиляди индивидуални дарители застанаха зад каузата на двучасовото благотворително събитие. В продължение на ангажимента на bTV Media Group да насочва приоритетно усилия и ресурси към темата COVID-19 и да подпомага здравето и живота на рисковите групи в извънредната ситуация, концертът беше достъпен както за всички зрители на bTV , така и в ефира на bTV Radio и радио N-JOY, и онлайн на btvplus.bg и дигиталната платформа URBО, подкрепена от Жокер Медиа Рентал. По време на концерта, неговите водещи и продуценти от „Междинна станция“ - Иван Христов и Андрей Арнаудов, както и обичаната водеща на „Бригада Нов дом“ – Мария Силвестър, направиха зрителите свидетели не само на вълнуващи музикални изпълнения, но и на реални примери за значението на помощта за хората в нужда.В подкрепа на каузата, в благотворителното събитие се включиха едни от най-обичаните изпълнители и актьори, сред които треньорите от „Гласът на България“ – Владимир Ампов - Графа и Михаела Филева, Мария Илиева, Дони, Тони Димитрова, Люси Дяковска, Криско, Стефан Вълдобрев, Орлин Павлов, Васко Василев, Любо Киров, Виктория, Ния Петрова, Прея, Веско Ешкенази и Адриана Николова – Печенката, Преслава, Силвия Лулчева, Иво Аръков и Даниел Пеев – Дънди.
Част от тях, в лицето на Криско, Люси Дяковска и други, подкрепиха каузата и с лични средства, като дарението от 5000 лв., което Криско обяви по време на концерта, ще бъде добавено към събраната сума. Специална изненада за зрителите бяха подготвили и водещият на bTV Николаос Цитиридис и Веселин Маринов, които изпълниха в дует песента „Лятна жълта рокля“. В съответствие с мерките за превенция на разпространението на COVID-19, които bTV Media Group прилага, само няколко от изпълнителите пяха на живо в студиото, ангажирано за събитието. По-голямата част допуснаха зрителите в домовете си, подкрепяйки каузата с емоционални изпълнения от вкъщи. Даренията бяха събрани чрез индивидуално изпращане на SMS-и на стойност 1 лв. с текст DMS HRANA на кратък номер 17777, посредством финансова подкрепа от редица бизнес организации, както и чрез останалите методи, посочени в секцията “Дари сега” на страницата на Българска хранителна банка.В резултат от впечатляващия брой индивидуални дарения по време на концерта, фондация „Америка за България“ взе решение да удвои приноса си към Българската хранителна банка. Така в името на работата в полза на хората в нужда, вместо първоначално обявените 50 000 лева, фондацията ще дари 100 000 лева, които ще бъдат преведени към вече обявената сума.
С допълнителните дарения от „Америка за България“ и Криско общата сума ще надвиши 330 000 лева. Съпричастност към каузата са заявили и редица компании от хранителната индустрия, като Българската хранителна банка очаква постъпването на дарения от: "Лидл България", "Kaufland България", "Дерони", "Марс България", "Аква Нова Пак" и "Т Маркет".Дарителската кампания в помощ на Българската хранителна банка продължава и всеки, който има възможност и иска да помогне на най-уязвимите групи от обществото,, може да го направи, като изпрати SMS на стойност 1 лв. с текст DMS HRANA на кратък номер 17777.
За абонати на А1, Telenor и Vivacom цената на 1 SMS е 1 лев. Дарения могат да бъдат направени още чрез: банков превод, кредитни и дебитни карти, както и чрез системите на ePay и PayPal, посечени в секция “Дари сега” на страницата на Българска хранителна банка - bgfoodbank.org