Беше чут гласът на бизнеса за слабия туристически сезон това лято. Това заяви в „Лице в лице” изпълнителният директор на Сдружение национален борд по туризъм Поли Карастоянова.

Тя коментира и ценообразуването на шезлонгите от концесионерите.

„Какво означава скъпо – цените започват от 1,20 лв. Има такива от 6 лв., 10 лв. – има и по 20 лв. Спрямо какво ние мерим цените?”, попита тя и допълни, че Хърватия има доста добър модел на реклама на своя туризъм.

Изберете магазин

Разгледай онлайн нашите промоционални брошури

Цените са валидни за периода на акцията или до изчерпване на наличностите. Всички цени са в лева с включен ДДС.
Advertisement

Карастоянова посочи, че е време да се направи мащабна стратегия за българския туризъм, а не да се мисли на парче за „чадъра, шезлонга или салатата”.

„Екипът на Ангелкова положи усилия да подреди административно един сектор, който беше пропилян и съсипан от безотговорни правителства в продължение на 20 години. Никое от тях не помисли за ролята на собственик и инвестициите”, допълни експертът по туризъм.

Тя заяви, че трябва да се тръгне от частния случай, за да се направят изводи и да се промени мащаба на финансиране и управление на българския туризъм.