Беше чут гласът на бизнеса за слабия туристически сезон това лято. Това заяви в „Лице в лице” изпълнителният директор на Сдружение национален борд по туризъм Поли Карастоянова.
Тя коментира и ценообразуването на шезлонгите от концесионерите.
„Какво означава скъпо – цените започват от 1,20 лв. Има такива от 6 лв., 10 лв. – има и по 20 лв. Спрямо какво ние мерим цените?”, попита тя и допълни, че Хърватия има доста добър модел на реклама на своя туризъм.
Карастоянова посочи, че е време да се направи мащабна стратегия за българския туризъм, а не да се мисли на парче за „чадъра, шезлонга или салатата”.
„Екипът на Ангелкова положи усилия да подреди административно един сектор, който беше пропилян и съсипан от безотговорни правителства в продължение на 20 години. Никое от тях не помисли за ролята на собственик и инвестициите”, допълни експертът по туризъм.
Тя заяви, че трябва да се тръгне от частния случай, за да се направят изводи и да се промени мащаба на финансиране и управление на българския туризъм.