Heineken стартира и в България новата си глобална рекламна кампания, наречена „Има повече отвъд звездата“. Тя кани потребителите да открият автентичните истории на продукта, които стоят в основата на емблематичната световна марка.
Кампанията се състои от три телевизионни реклами с участието на холивудската звезда Бенисио Дел Торо, дигитална активация, активности в местата на продажба и PR.
Стартираща в над 40 пазара по света, кампанията се фокусира върху самата бира, богатото наследство на марката и нейния несравним международен обхват. През 142-те години от създаването си, Heineken се превръща от малка компания в Амстердам в най-международната премиум бира в света. Достъпна е в 192 страни, а семейство Хайнекен все още притежават значителен дял от нея. Докато компанията е растяла, фокусът върху качеството и вкуса не се е отместил, осигурявайки постоянно съвършенство и доволни потребители от Лондон до Лагос и от Сингапур до Сантяго. Това е постигнато благодарение на майсторството и професинализма на пивоварите в Heineken.
Gianluca Di Tondo, старши Глобален Директор на Heineken, споделя: „Потребителите искат да знаят все повече за това какво се случва зад сцената във всеки аспект от живота си. Това влияе и при избора им на бира. Heineken разполага с разнообразие от автентични истории, които подчертават богатото й минало и показват защо популярността й е толкова трайна. Новата ни кампания е създадена, за да ги съживи по иновативен начин, използвайки присъщата ни духовитост.“
Willem van Waesberghe, главен пивовар на Heineken, коментира: „Новата кампания показва на потребителите нашето пивоварно наследство и се фокусира върху качествените съставки, които са нужни, за да бъде вкусът на Heineken еднакво добър в целия свят. От самото начало до сегашния ни световен обхват, едно нещо е останало непроменено – оригиналната рецепта на Heineken. Уменията и професионализмът на нашите главни пивовари е доказателство, че качеството на нашата бира ще остане толкова високо, колкото и през първия й ден.“