Kaufland България допълва висококачествения си асортимент с нова серия германски колбаси от собствената си марка К-Classic. Десет от най-търсените за германската кухня месни изделия – наденички, салами и шунки, включително традиционните леберкез и дебърцини, боквурст, бирена шунка, пастет, както и пуешки минивурст вече се предлагат в магазинната мрежа. Селекцията от продукти е съобразена с българския вкус и търсенето на клиентите.
Серията немски колбаси могат да бъдат намерени целогодишно в магазините на ритейлъра под марката K-Classic
- Новите колбаси са произведени в собствен завод на Kaufland в Германия
- Тройно проверен качествен контрол, включително и за суровината
Новите наденички и колбаси, които вече са в магазините в България, се произвеждат в собствения завод на Kaufland в Южна Германия - гр. Хайлброн. Това гарантира многостепенен контрол на качеството както при суровината, така и в производствения процес и логистиката към магазините на веригата.
При производството се спазва многостепенен контрол на качеството, включващ процеси от приема на месото, през спазването на спецификациите на продуктите, висока хигиена при заготвяне и пакетиране, както и съхранение и транспорт при специален температурен режим. Артикулите се доставят в магазинната мрежа на Kaufland България между 36 и 48 часа след производството им в Германия.
Новите колбаси се произвеждат по класически немски и австрийски рецепти. Процесът по приготвяне е без механично отделяно месо. Продуктите се произвеждат и пакетират при висока хигиена, като в целия процес има само частично участие на хора. Достъпът е ограничен и почти изцяло механизиран, като човешкият фактор е ограничен основно до процесите в началото и в края му. Процесите се извършват при строг температурен режим. Специалните опаковки на колбасите гарантират запазването на качеството на месните изделия до крайния им срок, а на етикетите е посочена нужната информация за потребителите като състав, хранителна стойност, произход на месото и производител.
Лидерът в ритейла има четири собствени завода в Германия, в които се произвеждат различни видове месо и месни продукти. „Заводът в Хайлброн е един от ключовите за производство на колбаси и месни деликатеси за нуждите на магазинната мрежа на Kaufland в Европа. Той е високотехнологичен и специално построен за Kaufland. Спазваме всички изисквания за качество. Месото е с високо качество от животни, отглеждани в Германия при много добри условия. Неговата свежест и качество се проверява както от независими институции, така и при прием в производствената база в Хайлброн.“, коментира Радослав Куртев, ръководител направление „Свежи храни и собствени марки“.
Качеството и разнообразието на новите колбаси, предлагани в Kaufland, е темата на новия епизод от поредицата „За качеството с Биляна Гавазова“. За още информация за богатия асортимент, идеи за приготвяне и гарниране на колбасите, както и за строгия контрол, който ритейлърт прилага прилага в производството им, можете да гледате в новия епизод от видеопоредицата.
За Kaufland България
Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от над 2 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от близо 7000 служители. През 2023 г. компанията разполага с 65 хипермаркета в 35 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с общи инвестиции от 1,6 млрд. лв. Компанията непрекъснато развива своята политика за устойчиво развитие и под мотото „Действията носят промяната“ се ангажира с различни социални и екологични дейности – от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за природата, през подкрепата на уязвими групи до намаляването на пластмасата.