Kaufland България получи първия по рода си международен сертификат TÜV AUSTRIA COVID Shield. Сертификацията гарантира най-високо, отлично ниво на мерките за безопасност, хигиена и превенция, които търговската верига прилага във всички свои обекти в условия на COVID-19.

След задълбочен одит от страна на TÜV AUSTRIA, Kaufland България защити сертификацията с най-високата степен на защита при изпълнението на основните групи превантивни мерки: поддържане на безупречна хигиена, осигуряване на дистанция при пазаруване, редовна дезинфекция и задължително носене на предпазни маски. Всички обекти на компанията щателно се почистват, проветряват и дезинфекцират неколкократно в рамките на деня. Те разполагат с модерни хигиенни станции за дезинфекция на входовете за удобство на клиентите, както и с информационни табели за лична хигиена на клиентите и служителите. Предимство е голямата търговска площ в хипермаркетите на Kaufland, която дава възможност за спазване на безопасна дистанция по време на пазаруване. В помощ на клиентите Kaufland е изградила система за социална дистанция, която чрез подови стикери ориентира клиентите как да спазват препоръчителното разстояние. Информация за всички превантивни противоепидемични мерки, които Kaufland България прилага, могат да бъдат намерени на корпоративния уебсайт на компанията.

“Тази сертификация е много важна за нас, защото тя гарантира, че нашите хипермаркети, логистични центрове и офиси са с максимална степен на защита и осигуряват безопасна среда на служителите и клиентите ни в условия на COVID-19. Ние бяхме сред първите компании, които предприеха незабавни превантивни действия още преди началото на извънредното положение през март, като оттогава досега сме инвестирали над 2 млн. лв. в противоепидемични мерки. Нашите действия ще продължат да бъдат постоянни, последователни и с една ясна цел – да осигурим на клиентите и екипа си спокойствие и сигурна среда при пазаруване и работа“, коментира Иван Чернев, главен изпълнителен директор на Kaufland България.

“Смело можем да потвърдим, че Kaufland България се отнася отговорно към предоставянето на безопасна среда на своите служители и клиенти. Мерките, които са осъществени, са на отлично ниво и постоянно се адаптират към динамичната ситуация и добрите практики в световен мащаб. Поздравяваме Kaufland за тези усилия и стремежа да са сред водещите и в това отношение!”, заяви Димитър Краев, управител на представителството на TÜV AUSTRIA в България.

Kaufland България е сред първите компании в България, които получават сертификата TÜV AUSTRIA COVID Shield. Той е предназначен за организации от различни сектори, чиято дейност е обвързана с физическото присъствие и общуване на хора на едно място. COVID Shield предоставя сертификати в три категории в зависимост от степента на защита, която съответната компания прилага: базова, висока или отлична. Той валидира силната социална отговорност и бизнес етика на съответната компания, която проактивно прилага превантивни мерки с цел ограничаването и превенцията срещу COVID-19.

Получаването на сертификата TÜV AUSTRIA COVID Shield е поредна стъпка от последователната политика на Kaufland България в борбата с COVID-19. Още от началото на извънредното положение търговската верига прилага цялостна антикризисна стратегия, в която най-голям приоритет е грижата за хората – клиентите и служителите на компанията. Усилията на Kaufland в тази посока бяха оценени и от журито на престижния конкурс за работодатели Career Show Awards, в който търговската верига получи приз за най-добра стратегия за управление на кризи.

 

За Kaufland България

Kaufland България е лидер в сектора на търговията с годишен оборот от близо 1,6 млрд. лв. и един от най-големите работодатели в страната с екип от над 6000 служители. През 2019 г. компанията разполага с 60  хипермаркета в 34 града. От старта си през 2006 г. в България до днес Kaufland се стреми да стимулира националната и регионална икономика и инфраструктурата по места с инвестиции от над 1,4 млрд. лв.