Първата от поредицата интерактивни игри на туристическия портал bulgariatravel.org вече е онлайн. "Хвани се на хорото! Спечели мечтаната почивка в България“ е вдъхновена от атрактивността и колорита на българските народните танци. Потребителите ще могат да създадат танц, като сложат своята снимка и снимки на приятели на мястото на лицата на танцьорите. Допълнителна информация за регламента на играта, както и самата игра има на dothedancebg.bulgariatravel.org.
С автентичността си, българските народни танци винаги са предизвиквали голям интерес от страна на чужденците. Това допринася за популяризирането на играта в международен мащаб, а оттам и за рекламирането на България като туристическа дестинация сред аудиторията. Основната идея на играта е да заинтригува и забавлява потребителите, които да привлекат и свои приятели да участват в нея.
Интерфейсът на самата игра е на английски език с цел при споделяне на видео с чуждестранни приятели в социалните мрежи, те да могат лесно да разберат логиката на играта. Текстовете с регламента и наградния фонд, обаче, се показват на един от 9-те езика, разпознати по IP адресите - английски, немски, френски, испански, руски, арабски, японски, иврит и български, в зависимост от геолокацията на потребителите.
Регистрацията става с имейл или Фейсбук профил. Участниците могат да създават неограничен брой видеоклипове и да ги споделят. Всяко създадено видео и привлечен в играта участник след преглед на видео носят точки. Точки се получават и за споделяне (share) и харесване (like) на видео във Фейсбук. Целта е да бъдат събрани възможно най-много точки, за да бъде спечелена "мечтаната почивка в България”.
Участникът с най-добър резултат ще спечели награда - едноседмична почивка за двама в четиризвездния хотел "Родопски дом” в центъра на Чепеларе. На лотариен принцип сред първите 100 участника с най-много точки ще бъдат раздадени три почивки за двама в луксозното ваканционно селище Санта Марина до Созопол. Всички участници, регистрирали се с валидни данни, участват и в тегленето на томбола за сувенири.
Играта е в рамките на проекта "Мултимедиен каталог на туристически обекти и електронен маркетинг на дестинация България“, част от кампанията за популяризиране на новия туристически портал bulgariatravel.org. Тя е рекламирана с банери в редица български и международни портали, а заложеният мултилевъл механизъм допринася за привличането на по-голям брой посетители, които да се регистрират за участие и да разгледат bulgariatravel.org.