IMS Internet Media Services (IMS), дъщерна компания на Sony Networks Television и водеща компания за дигитална комуникация в Латинска Америка, обяви придобиването на мажоритарен дял в международната компания за дигитална реклама Httpool с присъствие в DACH, Централна и Източна Европа и Азия.
Сделката подлежи на одобрение от регулаторните органи, като ще създаде една от най-големите дигитални маркетингови и рекламни компании в световен мащаб. IMS и Httpool работят с над 6000 медийни агенции и марки и изключително представляват Twitter, LinkedIn, Spotify и над 5000 глобални и местни издатели в 30 страни в Латинска Америка, Централна и Източна Европа, Азия и Океания.
Като пряко следствие от сделката, българските експортно ориентирани компании ще имат още повече възможности, комбинирайки местно ноу-хау на много повече пазари, технология и обучения на световно ниво и професионално обслужване в София от Httpool България.
"Тази сделка ще позволи на IMS да развие някои от най-високо потенциалните райони в Европа и Азия, и да създаде една наистина глобална компания. IMS и Httpool предлагат цялостно решение при реализацията на дигитални кампании, помагат на партньорите си със задълбочено познаване на местния пазар и в крайна сметка дават нови възможности на местните издатели, рекламодателите и хилядите дигитални професионалисти и предприемачи", сподели Гастон Таратута, главен изпълнителен директор и основател на IMS.
"С обединението на IMS и Httpool ще се създаде идеалният партньор за рекламодатели, които стартират местни или международни кампании, както и за мрежи и издатели, които търсят възвращаемост от своето съдържание в много от най-бързо растящите световни пазари", каза Анди Каплан, Президент Световни мрежи в Sony Pictures Television.
"В IMS и Httpool споделяме една и съща визия, така че не бихме могли да си представим по-подходящ партньор. Тази сделка е важна стъпка за Httpool и същевременно е признание за постигнатото до момента от нас. В екип с IMS ще ускорим своя растеж и ще приложим собствените ни технологични решения и методики в глобален мащаб", заяви Альоша Йенко, главен изпълнителен директор и основател на Httpool.
"Httpool и екипът му впечатляват с постигнатото в международен мащаб. Разработили са собствени рекламни технологии и споделят същите предприемачески ценности като IMS. Чрез обединяване на усилията си двете групи ще постигнат трайно въздействие върху по-широката дигитална екосистема чрез непрекъснати иновации, откритост, творчество и партньорства", добави Тарантута.
Със седалище в Маями (САЩ), IMS има още офиси в Бразилия, Мексико, Аржентина, Колумбия, Чили, Панама, Перу, Еквадор и Уругвай.
Httpool има собствени офиси в Индия, Хонконг, Австрия, България, Гърция, Косово, Македония, Полша, Румъния, Словения, Сърбия, Чехия, Унгария, Хърватска, Естония, Латвия, Литва, Украйна и Русия.
IMS Internet Media Services (IMS), дъщерно предприятие на Sony Pictures Television Networks, е водеща компания за дигитални комуникации и маркетинг, която изгражда партньорства с бързо развиващи се компании, които искат да разширят своя пазар в Латинска Америка. IMS помага на марките на тези компании да достигнат нови нива на привлекателност и ръст в региона чрез своята уникална екосистема от бизнес партньорства, творчески решения и съдържание, управление на медии и инвестиционни услуги. Водещи марки като EA, Foursquare, LinkedIn, Spotify, Snapchat, Twitter, Yahoo, Twitch, Vevo и Waze работят ексклузивно с IMS за засилване на присъствието си в Латинска Америка. IMS е със седалище в Маями и има офиси в Бразилия, Мексико, Аржентина, Колумбия, Чили, Панама, Перу, Еквадор и Уругвай.
Httpool е водещата рекламна мрежа в Централна и Източна Европа, която има присъствие в Азия и се фокусира върху пазари извън Съединените щати и Западна Европа. Httpool предлага най-широка гама от рекламни продукти и решения за дисплей, видео, реклама в социалните мрежи и в пърформънс каналите. Httpool използва най-модерните технологии (собствени и лицензирани) и притежава широк международен опит, като представлява LinkedIn, Twitter, Spotify и други глобални и местни издатели на своите 22 пазара, включително Австрия, Швейцария, Русия, Индия, Хонконг, Полша, Естония, България, Сърбия, Румъния, Гърция, Словения, Украйна.