За да отбележи партньорството си с емблематичния франчайз на Джеймс Бонд, Heineken направи първото в света селфи от Космоса. Така нареченото „spyfie“ беше снимано на ексклузивно събитие с повече от 200 присъстващи в Хувър Дам, Невада, САЩ. Участниците бяха победители в състезания, партньори на компанията и медии от цял свят.
За да снима първото по рода си селфи, Heineken си партнира с иноваторите в създаването на сателитни снимки на Земята – UrtheCast. Те използват своята сателитна камера с висока резолюция Деймос-2, както и ултра-HD видео камерата Ирис, която се намира на Международната космическа станция.
Орбитираща 600 км над Земята, камерата Деймос-2 прави впечатляващи снимки от птичи поглед. С толкова добра резолюция, че след това всеки участник в масовото селфи получи индивидуална снимка.
Ханс Ерик Туидж, Директор глобални спонсорства на Heineken, сподели: „Целта на кампанията Спектър е да направим света на Бонд достъпен за всички и се гордеем, че направихме точно това. От предоставянето на ексклузивно задкулисно съдържание, през рекламата с участието на Даниел Крейг, стартирала най-напред във Facebook, до уникалното по рода си "Spyfie". Кампанията Спектър вече ще бъде еталон за бъдещите глобални кампании. "
„Спектър”, 24-то Джеймс Бонд приключение, от продуцентската компания EON на Албърт Р. Броколи, Metro-Goldwyn-Mayer Studios и Sony Pictures Entertainment, излезе във Великобритания на 26-и октомври, а премиерата му в България бе на 6-и ноември. Филмът вече разби бокс-офис рекордите в почти целия свят.
Сътрудничеството на Heineken с франчайза на Джеймс Бонд започва още през 1997 г. с „Винаги ще има утре”, като „Спектър” е седмият последователен филм в това партньорство. Останалите са „Само един свят не стига“, „Не умирай днес“, „Казино Роял“, „Спектър на утехата“ и „007 Координати: Скайфол“.