Български производители осигуряват традиционните продукти на трапезата по Великден в Kaufland. Компанията си партнира с два от най-големите и доказани производители на качествено агнешко у нас, които обезпечават без проблем необходимите обеми за всички 60 хипермаркета Kaufland. Така веригата осигурява 100% българско агнешко месо за своите клиенти в цялата страна.
Изцяло български са и козунаците, които Kaufland традиционно предлага по Великден. Компанията включва в асортимента си както опаковани, така и прясно изпечени ръчно плетени козунаци в своята пекарна. Седем доказани български производителии семейни фирмис наложени традиции в хлебарството и сладкарството осигуряват родните вкусни козунаци за веригата в цялата страната. С всички тях Kauflandработи целогодишно, като включва и други техни продукти в постоянния си асортимент.
Друг елемент, без който Великденската трапеза не може, са яйцата. Традиционно близо 90% от яйцата за празника, които компанията ще предложи, са от 4 български производители с птицеферми в районите на плодородна Добруджа, Мизия и Поликраище.
Пролетта е един от двата най-силни сезона за местните плодове и зеленчуци. Затова обичайно през този период, както и през есента, броят на български доставчици, с които Kauflandси партнира, расте. Тази година за традиционната великденска салата ще се погрижат близо 30 български производители и доставчици на плодове и зеленчуци.
За да отговаря на все по-голямото търсене на българска продукция, компанията винаги се стреми да създава устойчиви партньорства с българските производители, като не просто им предлага национален пазар, но и им помага да повишават качеството на продукцията си.
Доказателство за това е финансовата помощ за 11 български фермери в размер на над 250 хил. лв., която компанията инвестира по програмата на Световната банка Global G.A.P. през последните години. В резултат на това производителите имат възможност да намалят наполовина торовете и препаратите за растителна защита и да оптимизират производствените си разходи. Това има директно отражение върху по-високото качество на продукцията им.
Семейство Тимонови, които произвеждат репички, лук, маруля и други зеленчуци за Kaufland от самото начало, са едни от фермерите, които се сертифицират с помощта накомпанията.
„Партньорството ни с Kaufland започна с една касетка репички преди около 10 години. Тогава разполагахме с около 3 декара. Израснахме заедно с Kaufland и в резултат на дългогодишното споделено доверие днес разполагаме с над 100 декара плодотворна земя и достъп до национален пазар“, разказват те.
Устойчивото партньорство с български производители е приоритет на KauflandБългария от самото начало на компанията у нас. Затова броят на българските производители и доставчици, с които веригата си партнира, расте с всяка изминала година. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български. Голяма част от тях са партньори на веригата от самото начало и се развиват успешно благодарение на националния пазар и ценното бизнес ноу-хау, което Kauflandпредоставя за тях.
Над 85% от оборота на компанията е формиран от български доставчици.В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории процентът на местно производство преобладава. Седемдесет и два процента от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български продукти. Следват хлябът и хлебните изделия с 67% и млечните продукти с 65% родна продукция, която намира място на рафтовете на Kauflandв цялата страна. При сезонните пикове на плодовете и зеленчуците българският дял продукти също доминира. Компанията си партнира с родни производители дори и за някои специфични и силно сезонни продукти като Коледната звезда например, която е 100% произведена в България.
KauflandБългария разчита на 10 български производителя и при производството на някои от собствените си марки продукти кисело мляко, крема сирене, вода, безалкохолни и бира.
Kaufland България прогресивно работи в партньорства и с малки регионални производители, чиито продукти излага на специално обособения „Фермерския щанд“ в редица от хипермаркетите на компанията в София, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица и Пловдив.
Всеки български продукт в асортимента на компанията е обозначен със сърце в цветовете на трибагреника. По този начин клиентите на веригата могат лесно да се ориентират в избора си на родни продукти в Kaufland.
Можете да се запознаете с малка част от производителите, с които KauflandБългария си партнира, тук: kaufland.bg/roden-vkus.
За Kaufland
Кауфланд България ЕООД енд Ко КД е на българския пазар от 2006 година. Веригата има 60 хипермаркета в цялата страна. Повече информация можете да откриете на www.kaufland.bg