Докато културната програма на София набъбва и се разнообразява с усилията да спечели званието Европейска столица на културата през 2019 г., градът е на път да се нареди край мегаполиси като Лондон, Ню Йорк, Барселона , Тайпе, Куала Лумпур и Шанхай. Тях пък ги свързва емоцията от акробатичните спектакли на един германец с иновативно мислене, който разчупва не само физичните закони, но и потребителското мислене на зрителите.

Етиен Хер
Снимка: btvnovinite.bg

Етиен Хер усеща рекламата като изкуство и смята естетическата провокация за най-успешната комуникация с потребителите. Тази концепция е залегнала в работата на неговата фирма eh showbox – най-голямата в света агенция за вертикални пърформанси.

Акробатите му са превръщали в сцени фасадите на някои от най-високите сгради в света – кулите близнаци в Куала Лумпур, Центъра Рокфелер в Ню Йорк и небостъргача Тайпе 101 в едноименния град.

Сред най-впечатляващите им спектакли са дефиле по вертикален подиум, концерт с перкусии във въздуха и спортни състезания на вертикални терени. Уникалните представления дават нов смисъл на архитектурата, разчупват градската среда и вдъхновяват хиляди зрители – ценители на изкуството на движението или случайни минувачи.

„Човешкото внимание в наши дни се е превърнало в основна разменна единица,” смята Етиен Кер, който търгува с внимание от 12 години, създавайки творчески концепции за предаване на маркетингови послания.

Стилът му съвсем отговаря на мотото на компанията му – „Страст, сила, спектакъл”. „Страстта описва подхода ни към всеки един проект. Ние анализираме, създаваме уникални концепции, които превъплащаваме в невероятни пърформанси. И за това сме се утвърдили като водещата агенция за вертикални перформънси. Под сила имам предвид енергия, която ежедневно инвестираме в нашите проекти, от една страна, а от друга – енергията, с която се зареждаме от положителите впечатления на нашите доволни клиенти. А високото качество на нашите невероятни услуги става видимо във всяко едно наше шоу,” уверява Хер.

Преди седмица той прекара два дни в България, обикаляйки София, Пловдив и Бургас в търсене на локации за най-новото шоу на акробатите си. Макар да запази в тайна какво и за кога готви за българската публика, той бе категоричен, че предстоят уникални „вертикални” събития, за които ще се говори дълго.